شمس العماره

بسیاری از ما سفر و گردشگری را جزء بهترین سرگرمی های دنیا می دانیم سفرهای درون شهری و یا بین شهری چه به تنهایی و یا با خانواده و دوستان همیشه سرشار از خاطرات شیرین و به یادمانی است. سفر راهی برای شناخت مکان های دیدنی و تاریخی و یا آشنایی با آداب و رسوم اقوام مختلف است. انسان ها همچون حلقه های زنجیر در آفرینش به هم متصلند و فرقی نمی کند که از چه نژاد و قوم یا سرزمینی باشند، هر چه باشند با تعامل وتبادل فرهنگ ها می توانند به هم قرابت فرهنگی بیشتری پیدا کنند. سفر شما را از فشارهای سخت کاری و روحی جدا کرده و موجب می شود با انرژی بیشتری به عرصه ی کار و فعالیت های اجتماعی خود بپردازید علاوه بر این ها کودکان مان با سفر به تجربیات فراوان و بی نظیری دست پیدا می کنند که شاید در هیچ کلاس و یا آکادمی نتوانند آن را فرا بگیرند. آن ها در سفر می آموزند معنای کلماتی همچون صبر، تلاش، هم فکری وهمکاری چیست وقتی سفر می کنید در واقع با اصول برنامه ریزی در شرایط مختلف زندگی آشنا می شوید.

در سفر با حذف مخارج اضافی به راحتی می توانید فرهنگ پس انداز و صرفه جویی در هزینه ها را به فرزندانتان بیاموزید. سفر قدرت ریسک پذیری شما را نیز تقویت می کند چون زمانی که به یک مکان ناشناخته و یا با امکانات کم همچون کویر پا می گذارید در واقع آماده می شوید تا با محدودیت ها مقابله کرده و از حد اقل امکانات بیشترین و بهترین استفاده را بکنید بهانه ی خیلی از ما این است که نمی دانیم به کجاها سفر کنیم ما در مجله ی مستر بلیط با معرفی جاذبه های گردشکری سراسرکشورمان به شما در انتخاب یک مقصد رویایی کمک می کنیم. بسیاری از روان شناسان معتقدند که سفر برای زوج های جوان بسیار مفید است زیرا علاوه بر شناخت بیشتر یکدیگر با فرهنگ های متفاوت نیز آشنا می شوند و همین شناخت تفاوت ها موجب می شود که بپذیرند هر انسانی با فرهنگ و نگرش خاصی به دنیا آمده و بزرگ می شود و همین امر بسیاری از اختلافات ناشی از عدم آگاهی نسبت به اصول فرهنگی یکدیگر را کاهش می دهد.

درباره شمس العماره

ایران بزرگ و عزیزمان پر از مکان های زیبا و دیدنی است در این میان تهران به عنوان پایتخت، شهریست بزرگ با جمعیت بالغ بر 9 میلیون نفر که در گوشه گوشه ی آن می توان مکان های تاریخی، دیدنی و تفریحی بسیاری را برای سپری کردن روز یا ساعاتی خوش و خاطره انگیز انتخاب نمود. طی دهه ی گذشته با کمک شهرداری و سازمان گردشگری در جهت ترویج فرهنگ گردشگری و ایران گردی تور های مختلفی در سطح شهر تهران برگزار می شود که علاوه بر تفریح وسپری کردن روزی شیرین و به یاد ماندنی در کنار عزیزان تان با بسیاری از جاذبه های دیدنی و تاریخی تهران آشنا می  شوید.

مکان هایی که در خشت خشتش داستان ها و اسرار فراوانی نهفته است  امروزه مسافرت رفتن دیگر همچون ادوار گذشته سخت و طاقت فرسا نیست شما هر جای ایران عزیزمان باشید می توانید به راحتی با خرید بلیط هواپیما تهران به این شهر سفر کنید بسیاری از مسافران سفر با هواپیما را ترجیح می دهند زیرا زمان کمتری را در طول مسیر گذرانده و علاوه بر خستگی کمتر به خاطر بعد مسافت زمان بیشتری برای گشت و گذار در شهر دارند از این رو می توان حتی با یک سفر یک روزه هم کلی خاطرات شیرین و دلچسب داشت باشید.

https://mrbilit.com/mag/shams-ol-emareh/

Comments

Popular posts from this blog

فرودگاه بین المللی قشم

کشف الماس رنگی 120 میلیون ساله در روسیه

روشهایی برای شروع یک تغییر سالم