مزایای بلیط چارتر

 


از بهترین مزیت های بلیط چارتری قیمت آن است. حتی این امکان وجود دارد که شما بلیط هواپیما را با نصف قیمت خریداری کنید که این اتفاق در فصل های کم تردد پیش می آید. زمان های نزدیک به زمان پرواز اگر صندلی هواپیما همچنان خالی باشد، شرکت هواپیمایی بلیط چارتر خود را برای بدست آوردن هزینه های خود، با قیمت بسیار پایین تری می فروشد که این یکی دیگر از مزیت های پروازهای چارتری است. یکی از ویژگی های خوب پرواز چارتری این است که زمان دقیق پرواز مشخص است و هیچ تغییری نمی کند و تاخیرهای بعضا طولانی در آن دیده نمی شود.

همانطور که گفتیم بزرگترین مزیت خرید بلیط چارتر، قیمت آن است. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بلیط چارتر هم تحت تأثیر زمان های پیک سفر و زمان های خلوت سال، قیمت متغیری دارد.

به همین خاطر شانس اینکه در زمان های پیک سفر بلیط چارتر ارزانی پیدا کنید کمتر از دیگر زمان های سال است.

اما در زمان های خلوت سال آژانس های چارتر کننده برای کسب سود و خالی نماندن صندلی های اجاره ای خود، بلیط هایشان را با قیمتی کمتر از بلیط های سیستمی می فروشند تا هواپیما خالی نباشد.


البته به یاد داشته باشید که بلیط های چارتری لزوما همیشه ارزان تر از پروازهای دیگر نیستند. مثلا در ایامی مثل تعطیلات نوروز بلیط های چارتری به راحتی فروخته می شوند، اما چون تردد سفرها بالا است قیمت آنها به اندازه بلیط های معمولی بوده و حتی ممکن است گران تر باشند.

بلیط های چارتر برای افرادی مناسب است که در طول سال بسیار سفر می کنند، به همین خاطر این هم یکی دیگر از مزیت های بلیط های چارتر به شمار می رود که همیشه با قیمت مناسب در دسترس این افراد است.

 

در ادامه بليط هواپيما تهران  قشم  و بليط هواپيما قشم در گروه پرتقاضاترين بليط‌هاي هواپيما در كشور قرار دارد. مِستر بليط به عنوان يكي از جامع‌ترين و معتبرترين وب‌سايت‌هاي فروش بليط هواپيما، قطار و اتوبوس، ليست كاملي از پروازهاي تهران براي كاربران فراهم مي‌كند.پرواز چارتر چیست و چه فرقی با پرواز سیستمی دارد | مجله علی بابا

درباره بلیط سیستمی

بلیط های سیستمی به گونه ای هستند که، چه از آژانس های مسافرتی چه مستقیم از خود فرودگاه هواپیما، آن را بخرید،‌ قمیت شان تفاوتی ندارد و در همه حال یکسان و ثابت است. بلیط های سیستمی نسبت به بلیط های چارتری مزیت هایی دارند. مثلا شما می توانید در صورت لغو سفرتان بلیط ها را پس بدهید، که به این عمل استرداد بلیط نیز می گویند. به این طریق که شما می توانید مبلغی که پرداخت کرده اید را با اندکی جریمه پس بگیرید.

یکی دیگر از تفاوت های بلیط سیستمی با بلیط های دیگر در قیمت آنها برای افراد بزرگسال و خردسال است. بلیط افرادی که کم سن و سال تر هستند، از بلیط افراد بزرگسال ارزان تر است و نیم بها محسوب می شود. این مزیت در بلیط های چارتری دیده نمی شود و شما باید بهای کامل بلیط کودکانتان را بپردازید.

http://inet.katz.pitt.edu/studentnet/mba/Lists/casediscussion/DispForm.aspx?ID=533

Comments

Popular posts from this blog

کشف الماس رنگی 120 میلیون ساله در روسیه

روشهایی برای شروع یک تغییر سالم

چگونه عمرمان را طولانی تر کنیم؟